Paddling med föräldrarföreningen

9 augusti, 2019 av Erica Molin

Hej!

Nu börjar terminsstarten närma sig och för att vi ska komma igång tillsammans både scouter och familjer anordnar föräldrarföreningen en dag för oss alla med paddling, mat, möjlighet till bad och mycket annat.

Vi träffas klockan 10 den 31 augusti vid lokalen på Artillerigatan 15 för att därefter gemensamt ta oss ut till Stora sjöarna på Järavallen.

Bra att ha med sig är: kläder efter väder, badkläder om man vill bada, ombyte om man skulle bli blöt, handduk och en flaska vatten. Maten står föräldrarföreningen för.

För vuxna deltagare kostar det 40kr att delta, scouterna betalar inget. Sista anmälningsdagen är den 23 augusti och ni anmäler er här via hemsidan. Betalning sker via swish eller bankgiro, se nedan:

BG: 5391-0196

Swish: 1232326825

Om ni har några frågor hör av er till Margareta Robinson via SMS 0733-640403  eller på mail: robinson.m@telia.com